Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hör upp! Bloggbyte pågång!


Inlägget skrevs : 2012-04-18
Klockan : 21:33:10
LYSSNA! Jag har nu bestämt mig för efter en kompis tipsande och hjälp, att jag ska byta bloggportal (så man säger va?) till Blogroom. Jag har haft blogg.se under hela tiden jag har bloggat, så det kan väl vara lite kul med något nytt tänkte jag! Jag vet inte om jag ändå ska ha kvar denna blogg..? Ifall att jag skulle ändra mig och vilja byta tillbaka (kan ju hända menar jag).. Vad tycker ni? Tycker ni det är onödigt att ha kvar denna när jag bloggar på en annan? Jag har inte kommit igång med den andra än, så jag kanske bloggar här några dagar till. Måste fixa design och lite sånt så den andra blir trivsam, hihi.

Länk till min nya blogg: http://juliaellfrida.blogroom.se - Följ Gärna med mig över dit! Det hoppas jag att ni gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0