Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I can't imagine a life without you right now


Inlägget skrevs : 2012-04-09
Klockan : 16:58:40
Inatt blev det väldigt sent för mig.. Det blir så när man inte kan dra sig ifrån sin ängel, hihi. Så jag vaknade lite efter 13 idag hehe.. Då är dagen i princip förstörd, men jag drog iväg till gymmet efter lite frukost och soffhäng! Det blir ju vad man gör det till eller hur. Nu har jag landat i min fotölj och lyssnar på lite skön musik. Vädret är inte rikigt på våran sida idag heller.. Regn och kyligt. Inte kul.


Kommentarer
Postat av: emma lindell

Vem är då din lilla ängel då? ;)

2012-04-09 @ 20:27:25
URL: http://emmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0