Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sminkpalett


Inlägget skrevs : 2012-04-07
Klockan : 22:05:00


En sån här sminkpalett ska bli min i min nästa eller nästnästa (haha) shoppingrunda. Jag ska lära mig att sminka mig så som jag blev sminkad idag, lätt. Så galet snyggt när man ska på fest eller något annat lite mer "större". Jag fick några tips utav henne idag, så nu ska det inhandlas lite mer sminkprodukter (vilket jag inte annars brukar köpa så ofta för jag sminkar mig ändå inte så mycket). Har ni en sån här sminkpalett?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en sådan, himla bra... det finns till alla tillfällen, men ändå lite onödigt för man använder långt ifrån alla tillfällen ;)

2012-04-08 @ 03:54:05
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0