Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

The Ugly Truth


Inlägget skrevs : 2012-04-08
Klockan : 21:55:28
Ligger just nu och skrattar för mig själv i sängen (hahaha), kollar på The Ugly Truth som just nu går på kanal 3. Riktigt rolig film haha! Tjejen i filmen gör bort sig så mycket alltså, sånt är himla roligt att se på ibland haha. Mycket ha-ha nu, men var glada för att jag är glad! ;)

Annars har jag precis pratat i telefon med en fin tjej vid namn Sofie. Så bra är den stumpan.
Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0