Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 23


Inlägget skrevs : 2012-02-05
Klockan : 13:53:10

Vad kärlek är för mig. Det är något väldigt fint. Man ska vara rädd om det. Kärlek kan vara vänskapligkärlek, mellan en pojk och -/flickvän, mellan en pojke och pojke/tjej och tjej, kärlek till sitt djur, till sin familj. Ja i princip allt! Självklart är det väl "speciellast" när det är mellan två personer (tror jag man oftast tycker men det är ju olika såklart). Kärlek kan vara något otroligt fint och underbart, men något förjävligt och sånt som smärtar. Det kan gå upp och ner i bergochdalbanor. För mig är kärlek när två personer älskar varandra och gör allt för varandra. Litar på varandra upp till 110 % och kan prata med varandra om allt. Man döljer inget för den andra. Som man kan vara sig själv med helt enkelt. Det är viktigt tycker jag. Man ska kunna visa att här är jag och det här är den jag är. Det är ju trots allt den personen han/hon älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0