Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

11 februari


Inlägget skrevs : 2012-02-11
Klockan : 22:17:17
Fin dag. Match med laget, mellokväll med mamma. Matchen var suverän och hård från vårat håll. Orättvist som fan att Lillån skulle få sätta in två bollar då vi ledde i tredje. Men vad säger man, livet är orättvist. Så i match också. Nästa gång tar vi dom!

Nu har jag krypit ner i sängen och ligger och kollar på gårdagens avsnitt av The Voice Sverige. Är inte speciellt trött, men känner väl ändå att jag nog skulle kunna släcka och sova när som helst. Vi får se när det blir!
Hoppas ni har haft en bra dag och kväll, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0