Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ett inlägg utan bild


Inlägget skrevs : 2012-02-06
Klockan : 20:50:45
Nu är det snart dags för mig att sova så att jag orkar upp imorgon. Det är nämligen dags för första Nationella i svenska imorgon bitti. I två timmar skriver vi, från 8:10-10:10. Jag går hem efter de för ska vara hemma en dag till och vila innan jag får gå iväg till skolan (vilket jag hoppas jag kan på onsdag). Hur känner jag inför Nationella då? Är inte så farligt nervös faktiskt. Svenska ska man väl kunna, eller? Det är läsförståelsen imorgon så det blir nog inte så svårt! Bara man läser vad dom frågar efter noga och svarar på det bra så kommer det nog gå galant. Spännande blir det i vilket fall. Vi hörs imorgon när jag har kommit hem. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: ems

sv:på ett spinningpass trampar man som en idiot på en motionscykel! :D så kör man i olika motstånd och olika tempon :D

2012-02-07 @ 08:00:27
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0