Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

"Fitnessboxning"


Inlägget skrevs : 2012-02-13
Klockan : 22:12:20
Tidigare ikväll så var jag iväg på det såkallade "fitnessboxningen" med Ida. Det var riktigt roligt! Och hårt, det var det. Men vilken skön känsla efteråt! Love it. Vi tänkte köra varannan gång boxning och gymrunda som något också heter (man gör olika saker i en timme/stationsvis). Det blir nog riktigt bra! Så hör ni talas om något som heter Fitnessboxning i eran stad på något gym eller så, så rekommenderar jag det. Jag antar väl att det är typ samma sak som man gör. Boxning kan ni ju räkna med i vilket fall!

Nu tänkte jag säga godnatt till er. Kryper ner och läser lite innan jag släcker. Vi hörs imorgon, puss och kram!


Google fick stå för bilden idag.

Kommentarer
Postat av: ENSOMAROLINE

Svar; Tack Julia! :D <3

2012-02-13 @ 22:49:26
URL: http://ensomcaroline.com
Postat av: anna fahlgren

superfin blogg sugen på ett bloglovin' eller länkbyte? :)

2012-02-14 @ 12:46:58
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0