Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Happy Valentines day


Inlägget skrevs : 2012-02-14
Klockan : 21:05:00
Bra skoldag. Helt okej. Ikväll har jag varit på skolan i två timmar där vi har haft miljöredovisningar för föräldrar och några lärare. Det gick faktiskt jättebra för mig och min grupp! Så jag är nöjd! Tänkte att jag skulle ha hunnit med att träna efter de men det tog så pass lång tid att det gick över träningstiden. Jag får träna på torsdag helt enkelt. Nu har jag precis tittat på Top Model och ska hoppa in i duschen. Förresten, var det nån mer som tittade på Top Model ikväll? Hon som åkte ut, Sophie. Haha, vilken människa! För självsäker säger jag bara. Man kan vara självsäker, men det får inte gå över gränsen så man tror att man äger allt och alla och är bättre än alla andra. Då tycker jag i alla fall att det blir för mycket. Vilket jag tyckte nu ikväll, så helt rätt att hon åkte ut (även fast jag inte gillar Sibel). Aja, puss på er och hoppas ni har haft en skön tisdag!

Och just de, glad alla hjärtans dag! Här får ni en söt bild med en puss och ett rufs till hår hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0