Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's party in my head


Inlägget skrevs : 2012-02-10
Klockan : 16:11:30
Inställd idrott idag vilket resulterade i att vi slutade redan vid halv ett. Tackar man inte nej till!
Ska platta håret lite nu och byta om, sedan ta mig till pappa och fixa en sak innan jag möter upp några tjejer och vi tar oss mot Emilia för trevligheter och firande av henne. Jag vet inte när jag är hemma igen, men blir det inte alltför sent så hörs vi säkert senare inpå kvällen. Ha en bra fredag vart ni än tar vägen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Julia! ville bara berätta att jag har börjat blogga igen. Inte något stort sådär men har kommit igång lite smått sådär..!

Ha de bra!

Kram

2012-02-10 @ 18:46:11
URL: http://powersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0