Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Matteboken rakt in i väggen


Inlägget skrevs : 2012-02-12
Klockan : 22:04:40
Denna dag har varit en sån dag som man kanske inte har behövt uppleva. Jag har endast varit ute och gått i det fina vädret med mamma och pluggat matte i flera timmar. Höll på att bli galen på matten ett tag då kvällen började komma in (man blir trött) och mitt huvud började få slut på energi. Ska man plugga matte ska man vara pigg som en nötkärna. Annars går det inte, inte för mig i alla fall. Vi har prov imorgon på två kapitel, jag hoppas att jag kan det rätt så bra. Det enda jag begär av mig själv är att fixa ett Godkänt eftersom det inte gick så vidare bra på förra provet. Så nu håller jag tummarna för mig själv att det går bra på detta!

Nu ska jag kika lite på ett arbete jag ska lämna in i hemkunskapen imorgon, sen fortsätta kolla på Wallander innan det blir sovdags. Vi hörs imorgon efter skolan! Godnatt.


Ph; Weheartit.com
- Får vårkänslor av denna bild..

Kommentarer
Postat av: ems

sv: du får skriva hur de var sen :D

2012-02-13 @ 10:49:48
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0