Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skidåkning


Inlägget skrevs : 2012-02-01
Klockan : 18:44:00
Laddar inför morgondagen! Gissa vart jag ska?! Kan nog bli lite svårt så jag säger det istället, haha. Jag ska till Romme med mina brudar (+ andra)! Hur kul!? Har inte åkt skidor sen förrförra Nyår, så det var ett tag sen. Varför jag ska till Romme på en skoldag är för att vi har en vinterfriluftsdag varje ja, vinter såklart (haha) och då får man välja på olika uteaktiviteter. Klacken, Storstenshöjden eller Romme brukar alltid vara med. Nu iår blev det så att bara 9:or får åka till Romme (vilket är det bästa stället utav dom tre) så det var ju väldigt bra hihi! Vi åker med buss 7.30 imorgon bitti så gäller att vara uppe tidigt pigg och glad. Riktigt kul blir det! :)

Gillar ni att åka slalom/snowboard? Eller någon annan sorts skida kanske?



Nu ska jag hem till min mamma för att hämta lite saker inför morgondagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0