Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sportlovet börjar närma sig med stormsteg


Inlägget skrevs : 2012-02-16
Klockan : 21:36:15
Hej på er!
Känns som att jag börjar få lite bloggtorka..? Jag har inte så mycket att skriva om just nu och då blir det för det mesta bara tråkiga inlägg. Men samtidigt så vill jag inte låta bli att blogga.. Det blir som en vardagssyssla och sen för att vara lite snäll mot er, mina läsare. Jag ska försöka i alla fall!

Imorgon är det sista dagen innan sportlovet. Det ska bli helt underbart. Skönt med ett litet break nu i Nationella och allt som pågår. Åker även iväg på en cup på lördag vilket jag ser framemot. Hoppas vi kan vinna nån match.
Nu har jag väl inte så mycket mer att säga.. Vi hörs av imorgon. Vet inte när för ska bli fotograferad efter skolan så har lite fullt upp. Men det blir när det blir. Pussar och kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ja verkligen, värme nu taaack! Men jag åker ju snart och sen åker ju du och Linn... Blir nog riktigt härligt det. Att få komma bort från Sverige ;) Snart är 9an över med... bara ca. 11 veckor eller hur var det Bosse sa?! :D

2012-02-16 @ 22:10:42
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

God Fredagskväll! :)



Är du kanske lite tävlingssugen? Skriv bara "jag är med" så tävlar du om ett hjärtligt kit från Nivea! :D

http://lindshe.blogg.se/2012/february/tavling-lottar-ut-5-alla-3-dagkit-fran-nive.html#comment



Pusspuss

2012-02-17 @ 20:57:42
Postat av: L I N N

Sv: HAHA IKNOOWW! Tuff, cool, fin osv ;)

2012-02-17 @ 22:32:37
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0