Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Take care and have fun


Inlägget skrevs : 2012-02-03
Klockan : 15:29:34
Har invigit denna helg med ett gympass efter skolan med Erre (såkallad Erika också). Det blev mest armar och mage idag, inte så jättehårt men lite lagom sådär. Bra de med. Nu har jag kommit hem och har duschat, ska käka något nu och fixa mig inför ikväll. Ska nämligen in till Örebro med Linn, Lotta och Elvira. Kan inte skriva nu vad vi ska göra för det ska bli en överasking för Elvira (om hon läser det här så hon inte ser). Jag berättar imorgon! Inte något jättemärkvärdigt eller speciellt kan jag väl säga redan nu, hehe. Jag sover även med tjejerna hos Linn sen. Vi hörs imorgon igen helt enkelt. Puss på er och ha en jättebra fredags kväll! Kom ihåg: Ta hand om varandra.


Kommentarer
Postat av: william

fin fin header:D



Och vad tycker du om mina "Do you remember the field" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-02-03 @ 15:51:20
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0