Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vårkänslor spred sig i kroppen idag


Inlägget skrevs : 2012-02-20
Klockan : 20:05:11

Vilken härlig måndag jag har haft! Jag gick upp ur sängen vid ungefär halv tolv, tog mig lite lunch då istället för frukost och sedan fick jag ett sms från Julia som frågade om vi skulle ut och gå en sväng. Vilket jag absolut tackade ja till. Det blev en promenad på nästan 2 timmar, inte dåligt! Väldigt skönt var det. Dock blev det lite kallt mot slutet, men man ska inte klaga när vårvädret ändå var i farten idag. När jag kom hem slog jag mig ner i soffan vilket jag tyckte jag förtjänade, satt med historia boken och pluggade lite samt virkade på mina shorts. Framåt tio i sex kilade jag iväg till gymmet för en timmes träning med Elvira, Emilia och Julia. Vad duktig jag har varit idag känner jag! Hihi. Nu ska jag unna mig lite slapp framför tvn eller någon film. Kramar!


Ph; Weheartit.com


Kommentarer
Postat av: emma lindell

- Klicka på bilden så får du se! :)

2012-02-20 @ 21:50:33
URL: http://emmalindell.blogg.se/
Postat av: Emma Angergård

svar: Nej skitfräna var de. Dock synd att det inte går att gå i vardagligen utan mer är till fest osv. enligt mig i alla fall :)



Du har inte varit lite duktig idag inte!! :)

2012-02-20 @ 21:53:31
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0