Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 11


Inlägget skrevs : 2012-01-02
Klockan : 23:14:49
Något jag vill uppleva igen. Det kan finnas mycket jag vill uppleva igen. Men jag tänker inte tillbaka. Ska inte säga att jag aldrig gör det, för det gör jag. Men det är väl bättre att tänka framåt ändå? Men några saker som jag skulle vilja uppleva igen är Malta (som jag också ska få göra i sommar!!), Globen, Talangen inne i Örebro. Jag hoppas få uppleva de två andra sakerna igen också. Den som lever får se.

Tänkte uppdatera lite hur jag mår nu och vad jag gör. Jag mår bättre än förut. Har inte ont i magen, bara känner av det lite men ingen fara. Min hals är bättre, men känner mig lite hängig fortfarande. Hoppas inte att jag åker på nån feber de kommande dagarna.. Ska försöka att hålla mig undan från de. Vad gör jag annars? Jo, jag sitter i soffan och tittar på Love Actually. Älskar den filmen! Snygg-Carl också.. RAWR! Hihi. Hoppas ni har det bra vart ni än är och vad ni än gör!


;Linn's bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0