Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 12


Inlägget skrevs : 2012-01-04
Klockan : 13:53:09
Något som gör så jag mår bra. Det finns väldigt mycket jag mår bra av. Jag mår bra av musiken. När jag får spela och sjunga. Jag mår bra av innebandyn. Att gå ut på planen och bara köra. Jag mår bra av att umgås med mina vänner. Bara vara och ha det så där mysigt som bara vi kan ha det. Jag mår bra av att vara med min familj. Även fast min familj aldrig kommer att vara "hel" igen så har jag det bra på två olika håll och det går lika bra för mig de med. Jag mår bra av trygghet och kärlek. Vilket jag tycker jag får. Är det kärlek av en pojk-/flickvän, vän, husdjur, familjemedlem spelar ingen roll. Det viktigaste är att man känner att man är älskad av någon eller några. Jag mår bra när jag får vara mig själv. Vilket jag är hela tiden.


ph; weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0