Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 21


Inlägget skrevs : 2012-01-30
Klockan : 21:55:39

Min nästa utomlandsresa. Det blir till Malta! (Tror jag i alla fall om inte familjen åker någonstans innan som det har varit prat om). Dagen efter skolavslutningen (13 juni) åker jag och min vän Linn på språkresa ner till Malta i hela tre veckor!! Ju mer jag tänker på det, desto mer overkligt känns det faktiskt. Tänk att vi, två 15 (16 i sommar) -åringar ska åka ner till ett främmande land flera hundra mil ifrån hemlandet och vara där helt själva utan sina familjer? För en del kanske det är en baggis, inte vet jag. Men jag tycker det känns rätt stort och speciellt! Det ska bli riktigt, riktigt spännande! :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja jag får se om der ger sig! Hoppas det går över i alla fall. Inte så kul att ha ögon som rinner och gör ont.. :/

2012-01-30 @ 22:33:26
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: L I N N

Det kommer bli grymt, längtar verkligen som satan!!! :D <3

2012-01-31 @ 22:31:48
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/
Postat av: Linn Carlsson

Ni ska till St Julians va? Åker ni international med EF? :)

2012-02-05 @ 11:09:32
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0