Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

2012


Inlägget skrevs : 2012-01-01
Klockan : 20:17:04
Nu har 2012 kommit till oss. Det känns bra faktiskt. Lite "overkligt" på nåt sätt att detta år har gått så himla fort! Men då går väl våren också fort nu vilket jag verkligen vill att den ska göra! Hur var eran kväll/natt igår? Min var alldeles suverän! Hade det så bra tillsammans med två utav världens bästa vänner. Vi åt jättegott, skrattade i mängder som vanligt, tog kort, dansade, var ute och cyklade en sväng, smällde raketer, kollade på film och sånt. Vi somnade vid 5, så det blev ju rätt så sent. Men äsch, vad gör de om hundra år! ;) Idag vaknade vi upp vid 13. Blev frukost vid 14 ungefär. Så där lagom omvänt liksom! Hihi. Sen har vi bara slappat under dagen, inte gjort någonting i princip. Nu har jag tagit mig hem från Linn för nån timme sen. Har hunnit med att duscha och smörja in mig, nu känner jag mig fräsch (igen). Kl 21 börjar Änglagård så det ska jag se på tänkte jag. Nu ska jag gå och ta mig något kallt att dricka. Lägger in lite bilder från Nyår nu också..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0