Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

29 januari 2011


Inlägget skrevs : 2012-01-29
Klockan : 21:00:35
Med lite träningsvärk i speciellt armarna tog jag mig iväg till gymmet med Julia för ett skönt gympass i eftermiddags. Nu har jag ännu mer träningsvärk, men det gör mig absolut ingenting! Det visar ju bara att man har varit igång och musklerna växer. ;) Har annars under seneftermiddagen (om man säger så?) och kvällen inte gjort alls mycket. Pluggat lite, annars bara tagit det lugnt i soffan. Nu har jag landat hemma hos pappa för några timmar sen och ska slå på fyran där Wallander nu börjar, så vi hörs imorgon igen mina vänner! Puss och kram!


- Old pic of me.

Kommentarer
Postat av: ems

typ hela min familj och alla mina vänner bor där :D bodde där innan jag flyttade till linköping :P

2012-01-30 @ 08:53:47
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0