Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Crazy picture


Inlägget skrevs : 2012-01-10
Klockan : 22:01:04
Istället för gym förut som blev ändrat, så stack jag till en pulkabacke med Lotta, Linn och Emilia och åkte lite och hade det roligt! I två timmar var vi ute och far. Har faktiskt inte åkt pulka eller nåt sånt på hela vintern, så vi alla tyckte att det var dags nu hihi. Vi tillochmed glömde bort tiden och blev försenade till träningen.. Så kul hade vi det! Så vi var lagom varma och uppvärmda när vi kom dit kan jag säga efter några snabba takter. Träningen gick bra ikväll för min del. Hoppas det vänder för oss nu så vi kan vinna lite! Hemmamatch på söndag mot Kumla som det förra gången blev 2-3 mot (till dom), jäkligt jämn och hård match var det så nu jävlar!

Nu ska mamma göra två flätor på mig så jag har fint, lockigt hår till skolstarten imorgon. ;) Sen blir det att sova rätt så snart. Vi hörs imorgon kväll då jag har kommit hem från skolan och även gymmet! Puss och kram!


Hahahaha, var bara tvungen att visa er den! Så snygg kan jag också vara!
(Bara snälla kommentarer nu tack..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0