Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det har varit tomt, men kommer bli ännu tomare nu.


Inlägget skrevs : 2012-01-18
Klockan : 17:04:17
Jag har ingen fantasi kvar. Håller på med min krönika som ska vara inne IMORGON och jag har totalt ingenting kvar i mitt huvud. Har skrivit lite mer än halva så det är alltså lite kvar jag måste ha. Jag får väl sitta med det hela kvällen om det så ska vara. Har två andra läxor också.. Aja, hoppas att fantasin börjar flöda lite mer snart haha.

Har en till sak att säga. Ikväll, närmare bestämt om nån timme så lämnar min älskade katt Findus mig och jorden. Jag kommer aldrig få se honom igen. Sista gången var i fredags, hemma hos Ida. Vi lämnade iväg honom till henne och hennes familj när vi flyttade till lägenheten då vi inte kunde ha kvar honom. Men det är fortfarande min katt och kommer alltid att vara. Tycker sånt här är jättejobbigt (men vem tycker inte de). Jag älskar dig min sötnos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0