Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Finns det något skönare än att sova?


Inlägget skrevs : 2012-01-30
Klockan : 17:54:27
Har nyss stigit upp ur en alldeles för skön säng. Lite skrämmande skön faktiskt, somnade tillochmed i ungefär 1½ timme. Dock kände jag att det behövdes efter ett pass på gymmet efter skolan och då jag somnade lite senare än vanligt igår kväll. Det tar faktiskt på krafterna om man är van att somna en viss tid, så gör man inte de pga olika skäl. Man blir tröttare. I varje fall jag. Aja, passet på gymmet blev inte så långt idag då jag har kört mycket den tidigare veckan och kände att min kropp behövde vila lite. (Kör man alldeles för mycket kan man slita ut sig som ni alla säkert vet). Men bättre än inget i alla fall! Nu ska jag titta på The Voice Sverige från i fredags som jag missade. Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: ems

klart jag vet vart Nora ligger :D

2012-01-30 @ 17:57:24
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

ja, jag har varit där när jag var mindre. Kände några som bodde där, nu var det dock ett bra tag sedan jag var där :P

2012-01-30 @ 18:44:02
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Emma

Det värsta är nog att försöka komma upp på morgonen.... haha försover mig nu varje dag för jag inte klarar av att gå upp ur min varma sköna säng. Det är helt sjukt! :) Att sova 1 tim efter skolan är inte helt fel det heller, såå skönt ibland! :)

2012-01-30 @ 21:26:38
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0