Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It isn't easy when my mind always thinking of you


Inlägget skrevs : 2012-01-08
Klockan : 16:35:38

Hej alla glada! Mår ni bra? Hoppas jag, för det gör jag! Till och börja med så kan jag väl säga att jag hade en jättebra dag och kväll igår. Väldigt trevligt hade jag det både hos släkten och hos Svenssons. När jag kom hem vid tolv-halv ett så funkade det inte att blogga, så det fick bli som så att jag inte gjorde det helt enkelt.
Idag har jag varit nere i idrottshuset och kollat på Nyårspokalen (en innebandycup som ett kill-lag i Nora anordnar) med Linn. Nora spelade bra, får se hur det gick sen när brorsan kommer hem (alltså är han med och spelar). Efter ett tag gick vi upp på stan och satte oss på Dacapo för att fika lite. Finnemang! Nu har jag slagit mig till ro här hemma. Blev frågad igår av Eva och Lisa om jag ville bli med på bio ikväll, The girl with the dragon tattoo. Jag vill jättegärna se den, men jag vet inte om jag är så sugen på bio ikväll..? Ibland är man ju inte de. Jag känner mig väldigt trött och ja, kanske bara vill vara hemma. Jag får fundera lite så får vi se vad jag kommer fram till. Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll i vilket fall!


ph; weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0