Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sista januari detta år


Inlägget skrevs : 2012-01-31
Klockan : 17:04:24

Dagen har både varit tråkig och rolig. Lite blandat har det varit. Efter lunch började jag få jätteont i huvudet (vilket jag nästan aldrig har) och i bihålerna, vilket inte alls var skönt. Gjorde jätteont faktiskt. Men nu har det gått över efter ett par timmar, jag hoppas inte att det kommer tillbaka! Bihåleinflammation har Elvira haft precis och jag vill verkligen inte åka på det.. Men då ska jag väl ha ont hela tiden antar jag, vilket jag inte har så. Kommer det tillbaka igen får jag väl åka och kolla upp det helt enkelt.

Träning om 2 timmar, får se hur mycket jag orkar men just nu känns det som jag ska orka träningen ut (hehe).
Har ni haft en bra dag?


Ph; weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0