Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tid för en själv mår man alltid bra av


Inlägget skrevs : 2012-01-28
Klockan : 18:27:21
Matchen bjöd på en assist av mig (även den enda) och en onödig utvisning som jag åkte på. Assisten var faktiskt rätt klockren tycker jag. Bra tajmat haha. Utvisningen var helt rätt att jag åkte ut på. Jag gjorde något man inte får göra, men så är det. Alla gör vi fel ibland. Jag bad om ursäkt till tjejen och kramade om henne, det tycker jag verkligen man ska göra när man kanske skadade någon lite. Det är respekt.

Jag skulle egentligen ha följt med mamma och Per-Håkan till Karlskoga och firat min moster som fyller 60 år idag. Men jag valde att stanna hemma istället. Det blev lite "kaotiskt" under eftermiddagen efter matchen och ja, man har ju inte alltid lust eller hur. Så det blir en ensam hemmakväll för mig då broder är hos sin flickvän. Ska ta något att käka här om en stund, kanske göra chokladbollar sen? Jag är lite sugen på de.

Innan kvällen är slut tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg som handlar om självkänsla och självförtroende. Specifikt om tjejer. Så jag hoppas ni kikar in då och läser det. Ha en bra kväll!


Ph, weheartit.com

Kommentarer
Postat av: emma lindell

vad vart det? :)

2012-01-28 @ 18:38:58
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emma lindell

- Till dem antar jag? :)

2012-01-28 @ 18:47:58
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Hehe nej det är inte alls många.. men vi håller tummarna nu för alla! Och jag hoppas verkligen verkligen att den här terminen kommer flyta på fort snart! Är så nervös inför alla nationella, betyg osv. Att jag inte kommer in oja allt! Men det känns nog skönt när det här är över hur det än blir :)

Men ja, haha klassen kommer vara saknad!

2012-01-29 @ 13:18:56
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0