Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Update


Inlägget skrevs : 2012-01-02
Klockan : 16:52:24
Livet är fasen inte underbart när man har ont i halsen och en mensvärk som aldrig vill ge sig. Ena sekunden försvinner den och det är såå skönt. Andra sekunden kommer den tillbaka och då vill man bara dö. Typ så är det seriöst. Jag hatar det.. P-piller nästa. Att man har ont i halsen också gör ju inte saken bättre heller.. Nej jag ska nog lägga mig i soffan framför en film och invänta att mamma ska komma hem så hon får rå om mig lite. Vi hörs senare då jag förhoppningsvis mår bättre. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0