Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Uppfriskande med promenader


Inlägget skrevs : 2012-01-06
Klockan : 17:34:58
Kom nyss in efter en promenad med bra musik i lurarna. Riktigt skönt var det! Om man ändå kunde unna sig en promenad lite oftare.. Åtminstonde de dagar som jag inte har träning på. Tyvärr så gör man ju inte de, i alla fall inte jag. Det är väldigt friskt, hälsosamt och skönt. Det behöver inte vara en jättelång runda. Det bestämmer man ju själv. Jag gick drygt 40 min nu idag och det är ju bättre än inget - Så man får tänka. Gick runt i mina gamla kvarter där jag bodde när jag var mindre. Är inte där så ofta nu eftersom jag bor i stan nuförtiden, så det är härligt att få "komma tillbaka" och tänka lite på hur det var då. Så promenader ska jag bli bättre på!

Nu ska jag ta det lugnt med ännu lite mer musik och vänta in att klockan ska slå ungefär 19 då jag knallar ner till idrottshuset och tittar på match. Länge sen nu då det har varit uppehåll över Jul, så det blir kul att "livet är som vanligt igen". Kram!


ph; Linn's bild.
- Maja och jag på nyår. Den här bilden tycker jag passar till inlägget då vi var väldigt glada och friska! Och dessutom var vi ju ute. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0