Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Something you never forget


Inlägget skrevs : 2012-01-06
Klockan : 14:42:22

Inatt blev det rätt sent för mig. Jag låg vaken och kollade på finalen i JVM mellan vårat älskade Sverige mot Ryssland. Och det var det värt kan jag säga. Det blev tillslut sudden efter att det stod 0-0 i tredje och sista period. Vilket var jäkligt orättvist för Sverige spelade ut Ryssland totalt. Jäkligt kul att se faktiskt! (Jag blev nog ett litet hockey-fan igår..). Men i sudden så kom målet, målet vi hade väntat på. Signalen gick och det betydde att Sverige-grabbarna hade vunnit. Hur härligt!? Dom var så glada, så lyckliga. Vilken känsla! Stå ute på isen och höra publikens jubel, förstå att man har vunnit VM. Det är inte så lite de heller.. Verkligen ett stort jävla (ursäkta språket!) grattis! Hoppas alla svennar är riktigt stolta över grabbarna nu, för det är jag!

Den sena natten gjorde att jag vaknade vid halv tolv när pappa väckte mig, men vägrade då att gå upp och somnade om till halv två. Nu känner jag mig pigg i alla fall. Ska softa en stund till i soffan och sen göra mig iordning lite och börja dammsuga, sedan ta mig en promenad tänkte jag kunde vara skönt. Ikväll är det innebandy. Min bror gör debut i A-laget, inte dåligt! Så måste heja lite på honom, hihi. Vad har ni för planer för dagen? Tar den som den kommer kanske.. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0