Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En ny vecka, nya möjligheter som man säger


Inlägget skrevs : 2012-03-19
Klockan : 18:26:00
Vad bjöd denna måndag på? - Inte så värst mycket. En rätt så seg dag i skolan, fick med mig hem en läxa, stack till gymmet en timme och lite mer efter skolan. Ja det var väl de. Men såna här dagar behövs också då man inte har så mycket för sig! Nu sitter jag här och är väldigt hungrig. Väntar på att maten ska bli klar.. (så slö och "dålig" jag är på att laga mat så kan jag inte göra något själv nej).


Ph; Ointressant bild från Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0