Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lördag 17 mars


Inlägget skrevs : 2012-03-17
Klockan : 12:02:20
Godmorgon!
Vaknade ovanligt tidigt idag. Redan vid 9 och hade svårt att somna om. Men det gjorde jag i varje fall och vaknade vid halv elva igen. Tycker det är skönare att sova lite längre även fast jag kanske är pigg när jag har vaknat första gången. Vad händer idag då? Jo, jag ska titta på innebandy om ett par timmar. Annars har jag inga speciella planer. Lite sugen på bio, men vi får se vad det blir.


Lotta och jag är modeller.
Fotograf: Linn

Kommentarer
Postat av: majas

sv; Jag vet inte vad det hette eller var det låg riktigt, jag var inte med när dom kollade på lägenheten med något med skogsvägen eller liknande, hihi ;) <3

2012-03-17 @ 12:14:48
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: majas

sv; Jasså, gör du?! Hmmh... spännande, ni får väl komma hem och "inviga" sen och kasnke grilla när de blivit varmt! :) <3

2012-03-17 @ 14:42:57
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0