Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bläää..


Inlägget skrevs : 2010-10-03
Klockan : 15:44:07
Kom hem från matchen för lite mer än 1 timme sen. 1-6 slutade den. Alltså så blev det en förlust.. Igen. Men jag tycker ändå att vi spelade på bra. Vi hade jäkligt många skott på mål denna match.. Mer än vad vi brukar ha, vilket är kanon bra! Så nu tycker jag att vi håller i det, för tillslut så kommer dom sitta i mål. Det är bara att tuta och köra! Vi vet att vi är bra.. När det väl gäller. Och för oss så behövs det ett mål för att vi ska förstå det. Och lite mer känsla i spelet, sen har vi det! ♥ MEN, jag skulle inte ha spelat idag... Jag kunde knappt springa, fick byta jättefort och det kändes som att jag inte alls gjorde någon nytta på plan.. Eftersom att jag knappt kunde göra något heller. :( Det blev bara jobbigt, och jag fick bara ont. Så jag ångrar att jag gjorde de. För om inte mina lår är bättre på torsdag, så får inte jag springa karlsängsloppet (ett lopp som vi har på min skola varenda höst), och jag vill verkligen de! Vill förbättra min tid mot vad jag fick förra året.. Såklart. Det är ju alltid kul. Men om man tänker såhär då .. Jag kan ju hellre tänka mig skippa loppet, än att inte få spela match dom helgerna här framöver pga att det inte har blivit bättre..? För matcherna vill jag ju verkligen vara med på. Men aja.. Vi får se hur det blir. Om jag inte kan så får jag gå det. Bättre än att inte vara med alls i alla fall!

Nu ska jag plugga lite. Drar hem till pappa ikväll också. Vi hörs då

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fasiken vad tråkigt med förlust och plugg! ät lite godis så mår man alltid bättre, hihi

2010-10-03 @ 15:50:42
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Ensomcaroline '

svar; TACK JULIA! ;D <3

2010-10-03 @ 19:41:30
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0