Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Blev ändå en bra dag!


Inlägget skrevs : 2010-10-02
Klockan : 00:10:54
Förlåt för att jag inte har skrivit något tidigare idag, men så blir det ibland.

Skolan gick i alla fall fint. Ända tills lunch då jag började få väldigt ont i magen, och det blev aldrig bättre, så det slutade med att jag skippade sista lektion (som dock var inställd fick man reda på sen) och åkte hem istället. När jag får ont i magen så har jag så svårt att koncentrera mig, och nu idag när jag hade det så kändes det som att det var en sten som satt fast i magen eller nåt.. Usch va obehagligt det var! Var i alla fall inte den vanliga "magvärken" ni vet. Men efter att jag fick sova i tre timmar som det blev så hade jag inte ont längre. Inte lika i varje fall. Vilket var skönt! Och hör ni.. Jag fick reda på mitt so prov idag! Fick G+, nöjd med det. Sa innan att jag kommer nog få g+, och så fick man det också! Haha, det var ju bra chansat utav mig! Var 2½ ifrån VG, så lite surt, menmen nästa gång kanske jag får de!

Ikväll så har jag varit med Charlotta & Linn. ♥ Vi har varit på gårn. Spelat pingis, kollat på Idol, pratat med folk, skrattat oså. Hihi! En mycket trevlig kväll blev det. Love on you!
Nu ska jag däremot sova. Eller däremot... Det är ju de bästa som finns! Hehe.
Imorgon åker jag iväg med mamma, Linn, Charlotta & hennes mamma till Linde för att gå på en gymnasiemässa. Ska bli spännande! Börjar ju faktiskt närma sig liite i alla fall. :D Hihi. Men nu får jag sluta skriva... Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0