Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

My life


Inlägget skrevs : 2010-10-13
Klockan : 21:06:47
Träningen var hård ikväll. Kunde dock inte köra mitt hårdaste, för jag kände av mina lår. Speciellt det vänstra. Men så är det. Man är inte alltid på topp. Skador hindrar en lite hit & dit, tyvärr.. Men det är bara att ta det lugnt så är man snart uppe på toppen man var förut!

Tänkte berätta lite om hur mina dagar ser ut i veckorna.
Jag går ju som sagt i skolan alla dagar. Konstigt? Haha, ne. Jag slutar som tidigast 13:40 & som senast 15:30. Tränar tre gånger i veckan. (Dock kör jag situps och lite sånt varenda kväll men). Måndagar ungefär 1½ timme, innebandy. Onsdagar 1 timme, fysträning. Fredagar lite mer än 1 timme, innebandy. Sen kör jag ungefär 40 situps varje kväll, och ibland några armhävningar eller något annat. Men i varje fall situps varje kväll. Sen har jag även dans i skolan, och då kör vi ett litet pass styrka innan vi dansar, och när man dansar så förbränner man ju mycket också så! Sen ägnar jag min tid mycket åt till plugg, såklart. Datorn sitter jag väl vid en del också. Ibland lite för mycket kanske, menmen .. Och umgås så mycket jag bara kan & hinner med med mina vänner. Men dock så kommer vännerna ett snäpp bak för att man/eller jag hinner inte med. Man har väldigt mycket läxor, man ska hinna med och träna, vara hemma och snacka lite med mamma/pappa, kunna ha tid för sig själv osv. Ni vet ju säkert själva. Men mina dagar ser i varje fall ut såhär som jag har beskrivit dom, ungefär. Sen det här med skolan och allt plugg... Jag är ingen "mvg-tjej" eller vad man ska säga. Jag får inte mvg på varenda prov. Först och främst så satsar jag på att få godkänt, för om man får det så är det de som räknas. Självklart är det inte så roligt att få ig. Men det har jag aldrig fått, och hoppas att jag heller aldrig kommer få det. Men om jag kör på som jag gör nu, kämpar & gör mitt bästa så kommer jag nog inte att få det. Men att få g är i alla fall viktigaste för mig. Sen är det klart att det är jätteroligt om man kan få vg, och sen mvg.. Såklart! Men inte de man MÅSTE ha från början liksom. Enligt mig i alla fall.
Har ni några åsikter om något utav detta jag har skrivit om nu, så skriv gärna och berätta det då!

Kommentarer
Postat av: e m m a l i n d e l l'

sv; Okej. tänkte om vi kanske kunde ta det vi prata om höromdagen? Om du vet vad jag menar? :)<3

2010-10-13 @ 21:18:55
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: e m m a l i n d e l l'

häromdagen*

2010-10-13 @ 21:19:06
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; hehe ja eller hur ;D

idag ahr jag varit i skolan en sväng, sen fikat på stan med en vän, sen chillat hemma :) du då?:)<3

2010-10-13 @ 22:45:34
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa

minns inte vad jag skrev om:]

2010-10-14 @ 12:39:39
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag har gjort ett inlägg om hur en arbetsdag inne på Gekås i Ullared ser ut! Gå in och läs om du vill veta;) har du varit där någon gång?:D

2010-10-14 @ 14:49:36
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: maja- alla är välkommna in till mig.

Hhaha "mvg-tjej" läst min blogg? ;)<3

2010-10-14 @ 16:47:35
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0