Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skolavslutningskläder?


Inlägget skrevs : 2011-05-16
Klockan : 16:49:16

Nån utav dom här två klänningarna tror jag att det blir..
Har inte testat dom, men ska med mamma till Örebro på fredag så det är väl då jag ska göra det.
Vad tycker ni?


Sen med en sån här jeansjacka till också..?



Antingen bruna eller svarta av dom, eller..



Bruna eller svarta av dom här..?

Förra året så kände jag (och även några utav mina kompisar) oss snyggare än vad en del åttor var, därför tänker inte jag så jättemycket på klädseln iår. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att det är mest speciellt i sjuan för att det är första året, och sen i nian då man slutar. Kan det vara så tro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den 2a klänningen o båda bruna på skorna :)

2011-05-16 @ 21:14:55
Postat av: Julia fälling

Svar till anonym; Tack för din åsikt! :)

2011-05-16 @ 21:31:04
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0