Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Träning är väl ändå det bästa


Inlägget skrevs : 2011-05-24
Klockan : 17:32:14
Halloj! Har för en stund sen kommit hem från gymmet. Linn följde med mig dit idag. :) Det blev 25 min crosstraining och 45 styrka, ett mycket bra träningspass! Så nu känner vi oss allt bra i kroppen. Sån härlig känsla! Ska ta mig en bit mat nu för är rätt hungrig, vilket man blir efter man har tränat hihi. ;) Om en timme ungefär tar jag mig upp mot Norvalla med Charlotta och Linn för att titta på lite fotboll! Så vi hörs när jag har kommit hem från de.

Kommentarer
Postat av: LINNEA

dom är redan ute :D

2011-05-24 @ 18:20:16
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. GOODIEBAGTÄVLING!

ja jag har gjrot galet mkt haha sj?

2011-05-24 @ 21:54:36
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0