Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Glad Julia!


Inlägget skrevs : 2011-10-20
Klockan : 17:27:42
Tja! Haft en bra dag? Min har varit helt okej. Hade kemi prov idag, och jag fick VG! Åh överlycklig haha! Som jag redan har sagt en gång så har jag bara fått G och G+ på saker jag har gjort i kemin (förutom läxförhör typ), så jag blev superglad! Nu har jag både ett VG+ och ett VG och gjort ett bra läxförhör dessutom. VG till hösten, yeah! ;) Det kändes faktiskt riktigt bra, så det var skitkul! Sen fick jag också reda på mitt spanska prov som jag gjorde för en vecka sen. Det var väl lite mindre bra, kände väl att det kanske inte var mitt bästa prov jag har gjort. Men jag blev i vilket fall godkänd (och ännu lite mer tror jag), så det var ju bra. Annars då, har inte hänt så mycket. Sitter nu och väntar på Emma som ska komma till mig innan vi drar ner till träningen om en stund!


Snygg Majsan är i mina glasögon, hihi!

Kommentarer
Postat av: majsan

Jo men heeej stora glasögon! Skitballt :D

2011-10-20 @ 20:52:39
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0