Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I'm with you and you are with me


Inlägget skrevs : 2011-10-23
Klockan : 22:57:01
Hej på er!
Min söndag börjades med match i förmiddags i Kumla. Otroligt bra match! Vi var sååå nära att vinna. När slutsignalen gick i tredje period så stod måltavlan på 2 till oss och 3 till Kumla. Fattar ni hur jämt det var eller?! Och mot Kumla också.. Hur stolt! As stolt! Vi kommer nu, det gör vi verkligen. Skitkul! Så vi alla åkte därifrån med ett leende på våra läppar. När jag kom hem så somnade jag nästan på direkten i soffan. Helt slut, men så ska det vara efter match! Bestämde med Jossis att vi skulle kolla på fotboll i idrottshuset, så lite efter åtta cyklade jag ner och vi blev kvar till 22. Länge sen var det så det var verkligen dags nu att ses! Nu är jag hos pappa och älskar att jag inte har någon skola imorgon, för jag ska praoa denna vecka. Och jag börjar praoa 16 varje dag och slutar drygt 20. Helt okej tid faktiskt! I Örebro dock, så det blir lite åkande, men helt okej. Nu tänkte jag fortsätta att titta på The Reader på tv, riktigt bra film. Kram, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Jo men precis, är ju det som räknas. Och att man har roligt liksom :D

2011-10-24 @ 00:06:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: rossana

Söt!:)

sv: ååh okej va härligt!:)

jag har bara varit hemma tagit det lugnt å så pluggat lite>.< :)

2011-10-24 @ 06:24:54
URL: http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0