Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Intensivt


Inlägget skrevs : 2011-10-15
Klockan : 23:13:15
Det är knappt så jag orkar blogga... Så jävla trött är jag efter dagen. Men jag ska försöka att inte somna så ni kan få höra om min dag. Ïmorse vid drygt halv tio hämtade Cilla och hennes mamma mig. Vi åkte iväg till Kumla och distriktslagsträningen. Det första vi fick göra på dagens träning var att sitta och lyssna på en idrottslärare från Virginskaskolan som skulle prata lite om deras idrottsprofiler, speciellt innebandy då. Det tog en liten stund, men intressant var det! Sen satte träningen igång med lite styrka, uppvärmningsövningar och sedan skott och annat. Jag hann tyvärr inte vara med på hela träningen för jag hade en tid att passa här hemma i Nora då jag skulle vara med och spela med 94:erna. Jag fick ta tåget från Kumla till Örebro (har aldrig åkt tåg så!!), sen vänta i Resecentrum på bussen mot Nora. Satt i shorts och vinterjacka + med min stora, långa innebandyväska. Folk kollade, jo tack! Men jag kände mig bara väldigt sportig. ;) Haha! Nästa vecka/helg får vi reda på vilka som har blivit uttagna till 20-truppen i distriktslaget också, så nerverna börjar väl komma lite smått kanske... Men det viktigaste om jag inte skulle komma vidare är att jag har gjort så bra ifrån mig jag har kunnat och är nöjd - Vilket jag är. Så nu är det bara att hoppas på det bästa och låta vägen leda mig fram om det är så det ska bli. Matchen med 94:erna var bra, vi spelade på bra. Resultatet blev mindre bra, men strunt samma! Kul hade i varje fall jag, och det var roligt att få spela med några nya. Man utvecklas alltid!

Nu ska jag tala om för er att jag aldrig har varit tröttare. Därför vill jag bara få klart det här inlägget för då ska jag sova som fan. Imorgon har mitt lag match, bara att ladda om! Puss på er alla söta, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

det var en hel del, förstår att du är trött.

har också haft en fullspäckad dag (berättar i videoinlägget bland annat) men min lördag har väl varit helt ok, varit på akuten och så men vore fel att klaga.

2011-10-16 @ 00:57:35
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0