Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Seriepremiär!


Inlägget skrevs : 2011-10-02
Klockan : 11:19:55
Idag är det seriepremiär som rubriken lyder! Hemma dessutom. Ska bli så grymt kul! Är jäkligt taggad! Jag har varit vaken sen halv tio ungefär, så jag har hunnit vakna till och ätit frukost. Ska väl börja klä på mig och sånt nu för går ner om en halvtimme ungefär. Nu hoppas vi på en vinst förtusan! Håll tummarna allihopa så kommer jag med resultatet i eftermidddag! :)


Bild på det underbara laget från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0