Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fotografering på självaste Påskafton


Inlägget skrevs : 2012-04-07
Klockan : 15:53:59
Hej på er! Och Glad Påsk ska jag väl börja med att säga!
Mamma och jag har nu varit iväg till Hotellet för sminkning och fotografering för "Model Lab" som det hette. Det var unga tjejer och dom åker runt lite här och var i Sverige och väljer slumpmässigt ut 12 personer (2 ur en familj så 24 st alltså) som får komma och bli sminkade och fotograferade. Det var kul måste jag säga! Man är ju inte direkt van vid det för det är ju inte något man gör varje dag.. Bli speciellt sminkad och vara model på "speciella sätt" eller vad man ska säga. Bilderna blev väl helt okej ändå. En del lite mindre bra, men dem flesta blev riktigt snygga faktiskt. Man tog en och en och även parvis, så mamma och jag fick till ett par väldigt fina mamma-dotter bilder. Tyvärr kostade en bild väldigt mycket, så det blev bara en på mig vi tog hem. Dock var jag inte super nöjd med den, så får se om jag lägger ut den, men här kommer i vilket fall sminkningen på mig och mamma!

Obeservera att bilderna är tagna nu efteråt här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0