Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min söndag


Inlägget skrevs : 2012-04-01
Klockan : 12:14:13

Jahapp, söndag är här igen. Om en timme ska jag vara nere i idrottshuset och sitta i seket (ni som inte vet vad det är så är det när man håller koll på tiden och matchprotokollet i en innebandymatch) på min brors match. Då mina föräldrar inte kan så fick det bli jag, får hoppas att jag inte klantar till mig nu, har aldrig suttit där förut haha.. Men det ska väl gå bra. Sen har jag lite plugg att göra i eftermiddag, men det är inte alls mycket, så väldigt skönt tycker jag. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: JA det finns knappt ord på hur skönt de e, gå ute så klädd och det är supervarmt. Har suttit så hela kvällen och grillat ute! :))

Okej vad tråkigt, vi håller tummarna för er nu att ni gr bra ifrån er på torsdag!!

2012-04-01 @ 14:09:30
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: ELIN - TÄVLING!

Förlåt om jag redan frågat men är så himla angelägen om att få min butik dit jag vill, vore så tacksam om du ville hjälpa mig och gilla butikens facebook sida: http://www.facebook.com/hopedesignsmycken



Finns även en tävling där nu :)



Kram!

2012-04-01 @ 15:42:52
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0