Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu går jag på påsklov!


Inlägget skrevs : 2012-04-05
Klockan : 16:05:10
Vad trött man blir efter såna här dagar. Tävlingar hit och dit. Kul har det varit i alla fall! Min klass slutade väl inte på den placeringen jag hade velat, men men, man kan inte få allt man vill här i världen. Jag vann i varje fall bästa utklädnad i nian, vilket jag blev glad för självklart, så det var kul! Nu var det sista påsktävlingen för nog hela livet (kanske?) och jag tycker det är såå skönt ärligt talat. Bara Body & Brain kvar nu och vi kommer fixa det!

Nu har jag ätit lite hur mitt påskägg som jag vann och slappar i soffan. Träning om två timmar, men får se hur jag gör. Både pappa och mamma har sagt åt mig att jag inte får eller ska träna innebandy nu när min hand inte är bra.. Men jag har lite svårt att lyda dem ibland, men.. Vi får se.


Lotta och Linn, små söta påskkärringar!

Och här har ni självaste jag. Skratta om ni vill, gör mig inget har fått många skratt åt mig idag. ;)

Kommentarer
Postat av: majsan

sv; Okeeej då (a)

hihi tack knasboll!! :* <3 Får nog bli så för nu orkar jag förfaen inte byta mer..

2012-04-05 @ 21:36:00
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: MAJSAN

sv; Ja precis! Hihi, ja jag tyckte också den vart bra! :D <3

2012-04-05 @ 21:57:11
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0