Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

A lot of homework


Inlägget skrevs : 2012-02-28
Klockan : 16:43:48
Nu måste jag väl ändå få säga att våren är här? Visst, igår kom det snö och det var inte så lite heller. Men nu har det smällt bort och det är verkligen vår påväg ute! Så himla härligt. Längtar sönder mig till värmen! I vilket fall, har haft en bra dag i skolan. Gillar tisdagar rätt mycket faktiskt även fast dom är långa. Har haft prov i historia idag också, vilket gick bra. Jag tror nog att jag kan få mellan G+ - VG+, men vi får se! Nu tänkte jag ta tag i spanska böckerna inför provet imorgon. Hejsvejs!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Tack så jätte mycket!



Bra att det gick bra på provet! Var det svårt? Usch är jätte nervös för de... hehe :)

2012-02-28 @ 18:51:53
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0