Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dåligt som bra, båda måste man ha


Inlägget skrevs : 2012-02-28
Klockan : 21:42:57
Sämsta träningen ikväll på länge. Ingenting gick som det skulle eller som jag ville. Hade ingen fokus för fem öre heller, så då blir det väl svårt antar jag. Men man måste väl ha såna träningar också för att ha bra, inte sant.
Nu har i vilket fall jag krypit ner till sängs och ligger och tittar på "Veckans Brott" på tv. För mig som är inne på att bli polis och som ska gå en juridik/kriminologi linje på gymnasiet så är det väl rätt bra att kika lite på de, och jag kan väl också tycka att det är rätt intressant! Men nog om de nu, ska ändå sova snart för jag är hur trött som helst. Imorgon ska vi bada isvak i skolan.. Herregud, får se hur de går. Vi hörs! Natti Natti!


Bild på mig när jag var i Stockholm (i en provhytt som ni säkert kan se hehe)

Kommentarer
Postat av: Emma

av: Okej vad bra! Hehe ja men så är det ju alltid... några svårare diskussionsfrågor oså ;) nej man kan ju aldrig veta vad som kommer så bäst att vara på säkra sidan ;)

2012-02-28 @ 23:28:02
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: emma

Åhh jag är jätte ledsen för att jag inte kan vara med på det... hehe var det kallt?! ;)

2012-02-29 @ 11:07:09
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: Karro

Allt bra? kram! :)

2012-02-29 @ 14:16:38
URL: http://kkaarrrroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0