Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Happy face, sad face


Inlägget skrevs : 2012-02-29
Klockan : 17:09:33
Oh what a day. Har som sagt badat isvak idag (eller vad man nu säger). I början var jag lite tveksam till det och rätt så nervös faktiskt, men för tusan.. Har jag bestämt mig för något så gör jag det! Det var faktiskt inte så jättekallt alltså.. Självklart var det KALLT, men inte så man dog eller nåt sånt (haha). Dock fick jag väl lite panik och sånt när jag kom upp.. Sprang runt och skrek lite, visste inte vart jag skulle ta vägen haha. Men nu har jag i alla fall gjort det och det känns bra! Vi hade dans sen efter det, vilket kanske inte kändes riktigt bra då jag fortfarande var blöt om alla kläder (även om ombyteskläderna) och blev väldigt trött efter "badet" faktiskt. Plus att i helgen har min stad och skola något som heter "Kultur Natten" som jag var med på förra året och året därinnan kanske också tillochmed. Men nu kan jag inte vara med då jag ska åka upp till Stockholm på lördag som ni vet, och det tycker jag är jättetråkigt och synd för det är verkligen något som är superkul. Men jag tänker väl såhär att x-factor kanske man bara söker till en gång? Och det här har jag gjort förut och är väl inte så jättestort ändå, medans jag tycker x-factor är lite större om man säger så (hehe). Jag håller tummarna för min dans grupp att det går super bra!

Nu har jag tänkt att slumra till en stund. Kanske tar mig till gymmet sen.. Får se. Kram!


Lite cool bild haha.. "Happy face, sad face"

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Tack så jätte mycket!!!! :)

Haha nej okej, åhh är verkligen jätte ledsen att jag inte fick testa på det. Men kände att det inte var så bra idé eftersom jag har haft feber ett par dagar... skulle nog bli mycket sämre :)

Men kan tänka mig att man verkligen fick en chock och att det var kallt! :o Men säkert lätt värt det att få ha varit med om det :)

2012-02-29 @ 19:13:22
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Ja det förstår jag! Oj det var ju inte alls många, trodde många mer skulle pröva det faktiskt... :o Det är ju en bra erfarenhet i alla fall! :)

2012-02-29 @ 21:02:21
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0