Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Söndag välkomnar vi med ett starkt och ilsket hej


Inlägget skrevs : 2012-02-26
Klockan : 14:49:33
Hade det varit lov en vecka till imorgon så hade inte min rubrik varit som den nu är. Men nu är det inte de utan det är back to school. Dock är det bara 7 veckor kvar till nästa lov, påsklovet, så jag tror nog att det kommer gå hyfsat fort ändå. Tillsdess så väntas det två Nationella som jag vet, men det kommer säkert in något som jag inte vet om så. Nog om skolan nu! Vad har ni för er idag? Slappar ni bara eller är ni någonstans och njuter av sista dagen innan skolan börjar/ni får lov? Jag steg upp ur sängen vid halv elva ungefär och har väl inte gjort så värst mycket under förmiddagen. Har mest pluggat faktiskt, sånt som behövs. Nu ska jag och mamma beställa hem två klänningar till mig som jag hoppas, hoppas passar på mig när jag väl har dom på mig. Kram så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0