Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tackar och bockar!


Inlägget skrevs : 2012-02-21
Klockan : 17:56:30
Nu ni! Nu stiger statistiken som tusan! Tackar så hjärtligt för de. Det är ju ni som gör det så bra. ♥

Kan inte beskriva hur skönt det är att ha lov. Samtidigt som man kanske inte gör så himla mycket om dagarna, men lov är väl egentligen till för att man ska vila upp sig? (Därför förstår jag inte hur mina lärare kan ha gett mig/oss så mycket läxor..). Idag har jag i vilket fall varit i idrottshuset med några vänner och kollat på en fotbollsturnering som fritidsgårn på min skola anordnar. Jag brukar oftast ha ett lag när det är såna här turneringar, men är väl mest om det är innebandy eftersom jag känner väl inte att jag har kvar mina "talanger" i fotboll sen jag spelade haha. Kul och titta med! Annars har jag pluggat hemma och ätit semla. Min träning börjar vid 19 vanligtvis, men jag vet inte om det är någon ikväll, så jag får se hur det blir. Ha en fin kväll sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Em

gah, jag vill också ha lov nu!

2012-02-21 @ 19:08:18
URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Hehe ja inte vardagsskor, men fytusan vad jag skulle vilja ha ett par riktigt riktigt snygga klackar nu! Hihi, längtar sååå tills vi slutar 9an och kan köpa mig ett par :D



Ja verkligen ;)

2012-02-21 @ 21:16:42
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0