Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Välförtjänta finalister


Inlägget skrevs : 2012-02-25
Klockan : 22:35:13

Vad tyckte ni om kvällens finalister? Jag tyckte det var helt rätt! Att Danny skulle gå vidare var inge snack om saken. Hans låt var faktiskt en utav dom bästa jag har hört från hans sida, så jag tror att den har en rätt så stor och bra chans i finalen. Lisa förvånade mig. Jag visste sen tidigare att hennes röst var väldigt bra, men det var något som bara föll ner och gjorde det hela liite bättre ikväll. Jag hade dock hoppats på att Axel skulle ha tagit sig till final, i alla fall till Andra Chansen. Tyckte hans bidrag var hur bra och härligt som helst! Men lite mycket härmade han kanske t.ex. Håkan Hellström...? Jag vet inte, men kan ha berott på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0