Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

X-factor


Inlägget skrevs : 2012-02-26
Klockan : 21:01:25

Nu kommer nyheten som jag har sparat lite på, hihi.
Nästa helg, närmare bestämt på söndagen så ska jag åka upp till Stockholm för att vara med i audition till X-factor. Kul va!? Jag är faktiskt inte alls nervös, men jag antar att det kommer lite längre fram hehe. Jag får dessvärre inte säga sen hur det har gått för det måste hållas hemligt (tydligen), men är väl för produktionen ska bli så bra som möjligt och inget ska avslöjas i onödan osv. Men får jag säga något så avslöjar jag det säkert. ;) Pappa och jag åker upp på lördagen för att bo på ett vandrarhem på långholmen en natt, så det blir lite mer Stockholm, vilket jag inte tackar nej till alls! Jag är förväntansfull inför detta så jag hoppas att det går så bra som möjligt. Juryn kommer vara stoneface, det vet jag, så jag ska bara släppa på all nervositet och sjunga ut så mycket jag kan. Jag har inga förväntningar om att gå vidare eller så, utan gör jag det så blir jag självklart jätteglad, men det kommer nog vara svårt då vi har hur många bra som helst i Sverige på att sjunga. Men vi får se hur det går! Ni får hålla tummarna för mig på söndag, kom ihåg det!

Nu ska jag titta på Wallander i min ensamhet och äta en bulle. Imorgon är det skola så vi hörs inget mer efter detta utan det får bli imorgon igen. Puss och kram finisar!

Kommentarer
Postat av: soffipropp

HAHAHHA hjärtat, love you. Jag hade nog inte tackat nej till dig ;)



Det kommer gå fett bra hjärtat, lovar dig det! Du vet att du är underbar, går du inte vidare så var du för bra och för snygg :*

2012-02-26 @ 21:11:32
URL: http://somsofie.webblogg.se/
Postat av: Emma Angergård

Gud vad roligt, stort lycka till! :)

2012-02-28 @ 12:56:15
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: DU är snygg om någon!! Det var det verkligen, borde vi ändra på! Hoppas allt är bra med dig också!



Lycka till i övermorgon också, hade varit dönervös om jag var du. Men du kommer klara det galant! Vilken låt ska du sjunga? <3

2012-03-02 @ 22:26:37
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0